#keto30dagar: dag 12

Lite sömn i natt, bara 5 timmar, men det brukar vara ganska normalt för mig när jag ska jobba dag eftersom jag har svårt att somna på kvällen. Lunchen idag blev i alla fall  något riktigt gott: smörrebröd med mycket smör,ost , ägg och majonnäs samt hushållsost och brie. Brödet syns inte under allt pålägg, men det är mitt goda ostbröd fast utan ost! Jag hade även med mig en vit kladdkaka som jag bjöd på till fikat på jobbet. Tog en liten bit och det var riktigt gott! Jag övar mig på det där med lagom 😊


Till middag idag blev det en snabb skink- och ädelostsås. Serverades tillsammans med shiratakinudlar. Tog typ 5 minuter att tillaga och var så himla gott! Mycket vitlök är så klart! Träningen idag blev 50 minuter ben och rumpa, säkert över 200 squats! 😁 Senare på kvällen kompletterade jag med 35 min mage. Hoppas på träningsvärk imorgon!

Lämna en kommentar