Glass + träning

Igår körde jag ett tufft styrkepass blandat med lite tabata. Herregud, så andfådd och röd i ansiktet jag blev! Har verkligen jättedålig kondition, haha. Gillar ju mest att träna styrka, men nu ska det bli ändring på det. 

Efter passet tog jag en promenad vid havet. Vädret var underbart! Älskar att bo så här. 

Och när jag kom hem sedan så blev det lite glass i soffan. Hittade Propuds Icecream och köpte chokladsmaken. Den var god! Väldigt liberal såklart men man behöver ju inte äta hela burken. Och som alla proteinglassar tycker jag att den kommer som mest till sin rätt när den fått tina i MINST 30-40 minuter. Mums! 

Kommentera

