Migrän …

Never ending migraine idag. På väg bort men fortfarande inte över. Vill bara gräva ner mig med en godishink från Hemmakväll. Denna dag får gärna ta slut snart 😝

Åt godis gjorde jag inte, däremot får jag alltid ett sjukt matsug efteråt. Kan äta hur mycket som helst, och det har jag nästan gjort hehe. 

Imorgon hoppar jag in på min lediga vecka och jobbar dag. Ska lämna lillen på förskolan kl 06.30. Han har aldrig varit där så tidigt och jag har inte lämnat barn så tidigt sedan 2010 typ… wish me luck! 

Kommentera

