Gårdagens mat: panerad kyckling steg för steg!

Igår gjorde jag en riktig favoriträtt här hemma, nämligen panerad kyckling. Till och med mina kräsna barn gillar den här rätten, som är en mycket nyttigare och godare variant av chicken nuggets! 

Jag la upp hur man gör steg för steg på My story på instagram och sparade ner bilderna för att dela med er. Receptet hittar ni i receptbanken och här kommer guiden! 

Redigera
Jag serverade mina Nuggets med tryffelmajonnäs igår, men ni kan välja det ni tycker är gott. Fetaoströra är också väldigt gott till! Enjoy!

Kommentera

