Planering 

Jag och min vän Camilla hade skrivarverkstad hemma hos mig igår, då vi planerade för och började skriva på en bok.

Eftersom Camilla också kör keto så var ju det här med snacks och mat lätt!

Jordnötskokostoppar är toppen för att hålla motivationen på topp!

Till middag blev det grillad kyckling, revben, wokade grönsaker, oliver med citron och provencalska örter samt guacamole. Mums!

Vi avslutade kvällen med skräckfilm på bio … Mina nya favoriter är de här stora, krispiga kokoschipsen med havssalt. Herregud, vad goda! Ska ge mig på att smaksätta dem med salt och vinäger en dag. Recept hittar du i receptbanken!

Kommentera

