Bland superhjältarna

I helgen hade vi superhjältekalas här hemma! Det blev en riktig carbnite för mig eftersom jag dukade upp ett redigt dessertbord också. Men maten höll jag keto, för den som ville, nämligen pulled pork! Himla smidig kalasmat alltså, bara in i ugnen och sedan ta ut. Jag gjorde 3,3 kg kött och lät det stå i sex timmar. Om det var mört? JA! Receptet på min pulled pork med sockerfri barbecuesås hittar du här. Vill du ha tacostyle på det hela så finns det ännu ett gott recept!



Batman-tröjan hittade jag på Kappahls barnavdelningen. Visst är den snygg!

Kommentera

