Dagens mat

Idag åkte jag och min minsting och simmade i grannstaden eftersom de har det så mycket bättre för små barn där. På vägen dit stannade vi och åt på Max hamburgerrestaurang. Jag åt ett low carb-meal med extra ost och bacon. Gillar verkligen deras burgare och att det är så lätt att beställa i mobilen så att man får det exakt som man vill ha det med extra ost, kött osv.

Efter badet var jag vrålhungrig (blir man inte alltid det efter bad?) men det hade lagt sig tills vi kom hem, så jag inväntade maken som har ansvarsveckan den här veckan och alltså ska fixa mat. När han hade kommit hem ställde han sig och fixade varsin rejäl bit fläskkarré med bearnaise. Enkelt men ack så gott!

Kommentera

