Träningsångest

Har inte använt gymkortet på ett halvår. Slutade i samband med en operation och sedan dess inte kommit igång. Innan såg jag träning som roligt, nu känner jag bara ångest och tvång. Om jag inte börjar inom en månad så säger jag upp kortet. Behöver lite peppning och tips på hur jag ska komma ifrån de jobbiga känslorna och hitta tillbaka till de gamla! Jag är lite en allt eller inget-person, men nu vill jag börja lagom. Och jag måste börja träna försiktigt efter operationen och det är ju det jag tycker är så tråkigt med! 

Kommentera

