Dagens mat: gourmetburgare

Igår kväll firade jag in min första semester någonsin med att åka hem till min vän Camilla (Camilla_piratmorsan_nilsson på instagram) och käka god mat! Jag blev bjuden på en riktigt god burgare med ost, bacon och parmesanbröd. Till det blev det halloumi och en cole slaw deluxe. Hur gott som helst! Halloumin kom dock inte med på bild …


Efteråt satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord i deras uterum. Fläsksvålar och kokoschips blev det som snacks, just mina favoriter! Kändes så skönt att åka hem från en middagsbjudning och vara mätt, nöjd, ha käkat god mat och ändå inte gjort några avsteg. Tummen upp för det!


Och nu när jag är på semester är det såklart obligatoriskt med nagellack och ringar på! Som sjuksköterska har man ju aldrig det annars!

Kommentera

