Dagens mat

Till nattamat på jobbet igår blev det en wrap med philadelphiaost, skinka och Stureost. Jag värmde den tills osten smälte och det blev underbart gott!


På eftermiddagen hälsade jag på min systerson på hans nya jobb. Han säljer glass, så självklart fick jag en stor glass med salt kolasås. Eftersom jag kört strikt hela veckan så var jag värd det. Och det var väldigt gott!


Eftersom jag bara fått sovit tre timmar igår och idag så somnade jag på soffan en stund på eftermiddagen. Vaknade till middagen och blev serverad entrecôte, smörstekt spetskål, fetaost och bearnaisesås. En klassiker i vårt hem!


Och eftersom det är fredag så blev det fredagsmys i form av fläsksvålar, till Jurassic Park. När jag gick av jobbet i morse var det på lätta steg eftersom jag är ledig i en vecka! Och därefter är det bara två veckor kvar till min första semester någonsin! Längtar!

Kommentera

