Dagens mat

Det var längesedan jag körde en dagens mat men här kommer den!

Frunchen blev den här fantastiska tallriken!


Brien var hård, torr och tråkig så jag stekte upp den snabbt så att den blev krämig och god!

På eftermiddagen åt jag en liten pizzaslice och en bit rabarberkaka hos min granne. Och på kvällen blev det det här göttiga: jordgubbar, grädde och mandelkokossmör och keto-ella, som min bästa vän Camilla har gjort receptet på. Du hittar det på http://www.camillabakarochsmakar.wordpress.com Fantastiskt gott! Uppfettat och med mindre kolhydrater än vanligt nötsmör, och gott till typ allt!

Kommentera

