Dagens mat

Helg och äntligen en hel helg ledigt! Ska bli så skönt!

Igår käkade jag ute på stan efter att ha hämtar lillen på dagis. Det blev en chorizo med västkustsallad. Supergott!

Till nattens matlåda blev det samma som jag hade ätit två dagar i rad, nämligen sesamkex med parmesan, vispat smör, oliver och ost. Efter att ha sovit efter nattpasset åt jag ett par kesoplättar med grädde och varma hallon. Varje gång jag gör det undrar jag varför jag inte gör det oftare 😄

Sedan var det kalas hos min syster. Hon har nämligen tagit examen och jag är så stolt! Jag hade bakat en after eight-tårta som var SÅ god. Hela tårtan tog slut i ett nafs. Den var inte keto eller lchf men väldigt mäktig, så det räckte med en liten bit.

2 reaktioner på ”Dagens mat

Kommentera

