Dumsnällheten och frukost

Igår var jag dumsnäll och vabbade inte, eftersom jag tycker det är jobbigt att minstingen varit sjuk så mycket och jag vet att jag sätter mina kollegor i klistret. Jag brukar vabba varannan dag och klara mig utan sömn varannan dag, men igår vabbade jag inte alls, utan fick bara tre timmars sömn efter nattpasset och gick på och jobbade natten som var. Konstigt att man börjar känna sig slutkörd? Idag ska i alla fall lillponken till förskolan så nu ska jag SOVA! Laddar upp med gräddkvarg kokos och rostade kokosflingor. YUM!

2 reaktioner på ”Dumsnällheten och frukost

  1. Maria

    Alltid roligt att läsa något från dig, kan vara en bok, en matblogg eller en författarblogg. Men vad har hänt med din författarblogg?
    Jag kan inte hitta den någonstans?

    Gilla

Kommentera

