Glasögon och brudklänning!

Klev av jobbet i morse och var så där seg, men sov lite oroligt. Är förresten på jakt efter nya glasögon, så hittar ni några i denna modellen så hojta till. De ska gå liite uppåt, inte vara helt raka. Själv har jag kollat överallt känns det som, men de finns ingenstans. Behöver starkare glas men optikern vågar inte byta glas i mina skrangliga bågar 😁


Igår kom klänningen som jag beställt äntligen hem! Har varit på jakt efter en fin bröllopsklänning som ska passa ett strandbröllop men inte hittat någon. Förrän jag hittade den här! Vad tycks? Jag älskar den! 

Frågan är vad man ska ha till? Helst vill jag ha en blomsterkrans men det är för varmt för att funka i Grekland i augusti. En liten slöja kanske? Bohemiska smycken? Tipsa gärna!

4 reaktioner på ”Glasögon och brudklänning!

  1. Så vacker klänning ! Nån bohemisk frisyr till det så blir det perfa. Härligt med strandbröllop, det var min dröm också & hoppas maken vill förnya våra löften så en vacker dag ❤

    Gilla

Kommentera

