Dödstrött 

De två senaste dagarna har jag sovit, sovit, sovit. Har känt mig helt utmattad och bara varit uppe ett par timmar per dag. Hade det inte varit för att barnen behövde utfodras hade jag kunnat sova dygnet runt. Vet inte vad det varit med mig! Någon mat har det inte heller blivit, aptiten har varit helt borta. Men igår sent på kvällen började jag må illa så då åt jag lite panerad kyckling med blomkål och crème fraiche. Illamåendet gick över och jag kunde somna om. Fortfarande dödstrött idag, men ikväll ska jag gästspela på min gamla arbetsplats igen, det ska bli kul! 

Kommentera

