Kristi himmelfärds

Kristi himmelfärds idag och jag ska jobba natten! Men jag fick sovmorgon idag, så jag har inte sovit något på eftermiddagen, utan vi åkte till Kungsmässan. Där åt jag lite yoghurtglass och undvek faktiskt att gå bananas. Hade ätit stekt ägg och bacon innan så det var ju en bra grund! Sedan åt de andra på McDonalds men jag var inte alls hungrig.

Hemma blev det rester till middag, men det var lite väl mycket vitlök i maten så till kvällens matlåda blir det gräddkvarg, granola och ägg. Har hört rykten om att det ska bjudas på tårta på jobbet idag. Gud, det har verkligen blivit mycket mer sötsaker än jag är van vid den här veckan och det värsta är att jag vänjer mig så lätt! Det får nog bli ett par dagar med superketo mat efter det här. Folk kanske tycker att man är ätstörd och onormal som detoxar men jag behöver verkligen det för att inte falla tillbaka i mitt destruktiva ätande och sockerträsket.


Köpte förresten den här boken idag! Visste inte att den hade kommit ut på svenska så jag blev jätteglad!

Kommentera

