Dagens mat

Började dagen (kl 14) med en jordnötssmörsmousse faktiskt! Gjorde den på det nya receptet jordnötssmör med kakao och kanel. Blev jättegott! Glömde dock ta bild …

Nästa mål blev en fettpannkaka. Omg, säger jag bara. Min nya matförälskelse. Fick receptet från min bästa vän Camilla, som även hon kör keto. Serverades tillsammans med kanelsmör.


Och till nattamat till jobbet blir det en omelettwrap med Philadelphia och Stureost. Kommer att bli supersmarrigt!

6 reaktioner på ”Dagens mat

    1. Någon effekt, nej inte för mig. Jag halkar ut ketosen och det tar ett par dagar att komma tillbaka. Men jag kör det ändå varannan lördag eftersom jag vill och tycker att det är gott 😊 är man mer rippad och vältränad kanske man ser skillnad, men för mig som är lite mysmullig så gör det ingen skillnad alls.

      Gilla

Kommentera

