Adidas originals 

Har alltid haft svårt för att köpa saker till mig själv. Dels har barnen alltid gått först, dels har jag känt mig för ful och tjock för vissa kläder (fastän jag vet att jag inte varit stor egentligen) och dels har jag haft köpstopp sedan förra juni, så det känns konstigt att börja handla kläder nu. Men den här vill jag verkligen ha. Hur snygg? Men mitt praktiska jag vill såklart prova den först och mitt ekonomiska jag funderar på om jag kommer att använda den mycket och mitt praktiska jag vill vänta tills jag kan använda jeans igen. Haha, många delar av mig som ska komma överens!    
 
Som en kompromiss funderar jag på det här linnet. Men jag har liksom tappat bort vad jag har för stil. Den kanske är lite för sportig och ungdomlig för mig … 

 
Eller de här tightsen. Men de skulle jag bara använda till träning, inte till vardags! 

 

Kommentera

