24 h

Från igår till ikväll kör jag en 24 h-fasta. Vi ska på kalas och det ska serveras pizza och jag orkar inte krångla. Kanske hoppar jag över botten, kanske inte 😊 Men igår åt jag i alla fall en himmelskt god omelettwrap fylld med kycklingröra med bearnaise och pulled pork tacostyle. Alla rester i en wrap helt enkelt! På med lite sallad och crème fraiche och rulla ihop! Älskar det!

24 h-fasta tycker jag är väldigt enkelt men så kör jag ju alltid på 16:8, så det blir ju bara att hoppa lunchen också. Nu när jag dessutom börjat jobba natt så äter jag nästan alltid första målet vid kl 18-19. Vill man prova på en fasta kan jag verkligen rekommendera dygnsfasta. Ät middag på kvällen och ät inget förrän nästa middag. Bra för ditt blodsocker och din hälsa!


En korv med lchf-korvbröd blev det tidigare på dagen. De där bröden är verkligen mättande!

Kommentera

