56 av 72

56 av 72 timmar är gjorda och för en stund sedan blev jag faktiskt hungrig men det gav med sig efter tio minuter. Borde gå och lägga mig men istället sitter man uppe och slösurfar, typiskt.

Idag var jag på bio, fastandes. Alltså inget snacks eller godis, bara Cola Zero, och det gick faktiskt bra. Jag var inte ens sugen faktiskt. Annars händer det aldrig att jag går på bio utan att äta något.

   

 
Laddar inför de sista timmarna nu, känns busenkelt. Någon gång när det passar ska jag prova 4 eller 5 dagar, men för tillfället känns 3 dagar väldigt lagom och jag hinner inte sakna mat så fruktansvärt mycket faktiskt. Men jag har redan planerat vad jag ska äta imorgon. Det blir grillad kyckling, bearnaise, fetaost och gröna oliver med kärnor. YUM!

Kommentera

