Dagens mat + fasta

Matlådan som följde med till jobbet igår orkade jag inte äta upp, så resterna fick bli frukost idag innan det var dags för sängen.

  
Min yngste, som i princip varit sjuk i tre veckor nu, hade feber när jag hämtade honom på helgdagis igår så jag fick bara sovit tre timmar innan min man åkte till jobbet och det var min tur att vabba. Jag gjorde lite scrambled pancakes med kanel, fibersirap och vispgrädde på. Det fick bli mitt sista mål innan jag gick på tredygnsfasta! Nästa mål blir då alltså på onsdag. Fasta gör jag inte i viktminskningssyfte, utan för alla hälsofördelar. Vill du veta mer, titta under kategorin fasta.

  

Kommentera

