30!

Igår kom alltså dagen då jag fyllde 30. En dag jag bävat för länge, men varför vet jag egentligen inte. Eller jo, det vet jag väl. Jag är livrädd för att åldras. För att bli gammal, för att mina nära och kära ska dö, för att jag inte ska hinna med att göra allt jag vill göra. Och ja, jag erkänner att jag även är rädd för att se gammal ut. Grå hår har jag ju redan börjat få och snart kommer väl rynkorna med … 
Så mycket firande blev det nu inte igår. Jag hade fullt upp med att skjutsa till träningar, sitta med på träningsr, konståkningsuppvisning och kalas. Fullt upp. Så vi firade lite idag här hemma. Min dotter bakade en banoffee pie till mig och tårtan som min vän Malin bakade i torsdags blev uppäten den också.  

 
  Fina presenter har jag också fått! Mitt livs första blomsterbud kom med en vacker bukett och så fina ord att jag började storlipa i köket. Jag fick också böcker, choklad, glasskålar och presentkort på Emma Israelsson. Personerna i min närhet känner mig så väl! 

   
För mitt presentkort tänkte jag köpa en small princess. Jag har inte riktigt bestämt mig för om det blir silver eller brons än, men det lutar åt silver! Är helt kär i den ringen!   
 
Tusen tack för alla grattishälsningar! 

 
  

2 reaktioner på ”30!

Kommentera

