999 days ago

För 999 dagar sedan var jag med i tidningen, när Hallands ”kändisar” skulle berätta om sin student. Här trivdes jag inte alls med min kropp och vikt, hade ju lyckats med att gå upp i vikt e f t e r graviditeten 😁 Tröjan på bilden? Typ den enda jag kom i, hade slutat köpa kläder för jag skulle ju ”ändå gå ner i vikt snart”. Nu har jag slängt den som tur är.
Hållningen kan jag däremot inte förklara 😁 Här väger jag mer än 15 kilo mer än jag gör nu. Har fortfarande samma jeansleggings som jag hade under graviditeten. Åt godis istället för mat. Åt vitt bröd och smör och kallade det frukost, lunch och middag. Drack nutrilett. Svalt flera dagar och hetsåt fredag till söndag. Gick ner något kilo och lika snabbt upp igen. Usch, dit vill jag aldrig mer! Är så glad över att jag fann den ketogena kosten/strikt lchf och att jag äntligen blivit så ätfrisk som jag är idag!


2 reaktioner på ”999 days ago

Kommentera

