Bättre

Den här dagen har varit väldans mycket bättre! Jag har klarat mig på endast Alvedon, vilket har gjort att jag sluppit illamåendet, halleluja! 

Har ätit lite ketovåfflor med smör och ost och druckit en massa vatten idag. Magen börjar också sköta sig självt nu och det är en lättnad det med.

  
Ska erkänna att jag även åt en halv bytta B&J som min snälla man köpte till mig efter operationen men som jag varit för illamående för att äta. Den slank ner idag och det var gott som tusan! 

Påbörjade en ny bok gjorde jag också, den fjärde sedan operationen. Den här är riktigt bra och spännande och man blir samtidigt frustrerad och arg. Läs den! 

 

Kommentera

