Uff!

Natten har varit en pärs med mycket illamående och lite smärta. Kunde inte ens äta chokladen jag hade med mig, haha!Mår bättre nu dock. Och jag fick en så fin present av kliniken: Recovery cream, den bästa ansiktskrämen! Dock har jag ju haft köpstopp för att spara till operationerna så då har jag inte kunnat unna mig sådan lyx. Därför blev jag extra glad när jag vaknade idag! 😀
Om ett par timmar blir jag hämtad av min man och han har fått stränga order om att köra f ö r s i k t i g t eftersom han brukar gasa och bromsa om vartannat när han kör. Ingen ecodriving här inte. Och jag får så jäkla ont när jag rör på mig. Det märks att de har sytt ihop magmusklerna kan jag säga, Ajaj!

  

Kommentera

