På väg!

Inviger min nya väska från favoritmärket Ulrika. Bra kvalité, snygg design och vettiga priser. Just den här köpte jag på rean för 299kr, tror den kostade 499 från början. Ett fynd! Dock såg jag nu att det var en datorväska egentligen, men vad gör det? Snygg och praktisk är den, men rejäl och ganska tung.

Nu sitter jag i alla fall på stationen och inväntar tåget till Göteborg. Åker extra tidigt eftersom jag är rädd för förseningar. Några tåg var redan rödmarkerade när jag kom hit, så det var nog en god idé! Önska mig lycka till!

  
Har förresten med mig den här boken som jag började läsa igår. Jättebra hittills!  

  
 

Kommentera

