Dagen igår 

Ytterligare ett inlägg som hamnade fel, gillar inte det WordPress håller på med! Men här kommer gårdagens fast idag!

Dagen har verkligen gått i ett. Vi har bowlat, varit ute och gått vid havet och rensat, rensat, rensat och äntligen blivit klar med flytten mellan rummen. Sju stora kassar med kläder gav jag bort, däribland en massa kläder som jag inte använt på typ 8-10 år. Får inse att mina höfter efter tre barn aldrig kommer att komma i så små kläder igen. Och vilken lättnad det var att äntligen göra sig av med dem!
Maten idag har bestått av rester. Laxomeletten med pepparrotscrème från igår satt riktigt fint i magen. Nu blir det däremot fasta inför operationen imorgon. Lite nervös är jag allt, framför allt för att det inte skulle bli av av någon anledning. Men nu ska jag sova, så godnatt på er!  

 

Kommentera

