1500 +

Över 1500 följare – kul! Om jag ska presentera mig så heter jag Sofie Trinh Johansson. Jag är författare och har gett ut fyra böcker, har kontrakt på min femte och sjätte bok, som kommer 2017 och 2018. Är även sjuksköterska och jobbar just nu på en kirurgavdelning men siktar på att bli barnmorska! 👶 Har ätit liberal LCHF (ballade ur på helgen och åt allt jag såg typ 🙈)sedan nyåret 2015 men övergick till ketogen kost i juni 2015, och då blev jag inte bara av med sötsuget på riktigt, jag fick även mens, vilket jag nästan aldrig haft då jag har PCOS. Har haft mens varje månad sedan jag började med ketogen kost. Har även opererat bort min sköldkörtel, så jag har hypothyreos och medicinerar varje dag med Levaxin. -14 kg sedan jan -15 och -10 kg sedan juni. Har tre barn och en man som jag ska gifta mig med på Kreta i augusti! 👰🏻💍 Jag kör efter konceptet keto + fasta och tror att det är nyckeln till hälsa! På min blogg: hittar du massor med recept som passar en lågkolhydrat- och högfettskost!

Välkommen!


  

Kommentera

