Dagens mat

Sov riktigt länge idag, till kl 16, och inte gick jag upp för mig obligatoriska kissepaus vid 12.30 heller, haha! Nu går jag på sista natten, sedan är jag faktiskt ledig fram till operationen. För övrigt börjar jag bli riktigt trött på att vara förkyld och inte få träna. Hoppas att det ger med sig till helgen i alla fall. Nåväl, här kommer dagens smarriga meny!

Frukost: ägg och majonnäs. Kommer nog aldrig att tröttna på ägg och majonnäs. Och visst blir frukosten lite roligare med en smiley? 😊


Middag: dubbelpanerad torsk med fläsksvålar och parmesan. Serverades med broccoli och smör. Supergott!

Till matlådan ikväll blir det varm ketochoklad.

 

Kommentera

