Förberedelser

Två dygn har gått, ett dygn kvar tills fastebryt. Idag har varit en utmaning med barnens godispåsar, popcorn och fika på stan. Jag smakade en liten chokladbit men annars har det gått bra! 

Nu förbereder jag inför Alla 💗-dagsmiddagen imorgon. Det blir marinerad fläskfilé till varmrätt (eller ja, den serveras ju kall) och den ligger just nu och marinerar i en plastpåse i kylen. Inspiration till det fick jag av my_lchf på instagram, men eftersom hon inte hade något recept på det fick jag slänga ihop egna proportioner och hoppas att det blir bra! Blir det det kommer receptet upp imorgon!

Hur firar ni Alla hjärtans dag? Vad ska ni äta? Eftersom jag älskar att fira typ alla sådana här dagar, kommersiell bullshit eller ej, så slår jag på stort med trerätters! 

  

Kommentera

