Jobbmat

Jag försöker fortfarande komma underfund med bäst jobbmat att ta med när man jobbar natt. Eftersom mitt nya jobb är mycket mer fysiskt stressigt än det förra så blir det lite krångligt med varm mat, vilket jag alltid hade med tidigare. Jag startar ju alltid ätfönstret för dagen på kvällen och äter en liten middag med min familj, sedan äter jag huvudmålet ca kl 23. Nu funderar jag på att göra tvärtom. Igår åt jag bara lite uppfettad kvarg på jobbet och det räckte, jag höll mig mätt hela natten. Får helt enkelt fortsätta experimentera!

Idag bröt jag 24 h-fastan med två ostrullar med hushållsost, skinka och marquis respektive dansk flödeost samt ett par salamipinnar. I matlådan har jag med mig ostrullar och varm ketochoklad. Gott och fett!


Kommentera

