Mello!

Vilken dag vi hade igår, helt underbar! Hela familjen tog tåget till Göteborg men minstingen och pappan fick åka hem igen, efter en snabb fika på stationen. Det var nämligen bara jag och de stora som skulle bo på hotell och gå på Melodifestivalen! Innan den stora showen gick vi och åt på Hard rock café. Det blev en pulled chicken för mig, med en halv briochebulle och några frittes. Sedan på själva Mellon tog jag en Daim och lite popcorn och det hela kändes väldigt lagom. Jag rörde inte ens chokladkakan som låg på hotellrummet och idag har jag inget sötsug alls!


  
  
  
  
 Vi hade verkligen perfekta platser på Scandinavium, såg jättebra! Och showen var fantastisk! Jag och Iseline hejade på Robin och Tor hejade på Samir & Viktor. Trötta och glada åkte vi sedan hem till hotellet. Barnen tittade på Netflix på mobilen och jag låg och läste. Vi somnade alla tre i samma säng och vaknade tidigt för att hinna äta en rejäl hotellfrukost. Jag älskar hotellfrukostar!

Första tallriken blev lite hopplock. Tog även en halv skiva surdegsbröd. Andra tallriken blev salladsrullar med cream cheese, skinka, kalkon och salami. En frukostfavorit!


 Vi är supernöjda med både hotellvistelse, restaurangbesök och Mellon. Resten av deltävlingarna följer vi med spänning från tevesoffan!

Kommentera

