Bra Togogo!

Idag köpte jag med mig en chiapudding från Togogo på Centralstationen i Göteborg. De är väl typ de enda som har lite nyttigare alternativ att erbjuda som ta-med-mat? Puddingen var hur som helst jättegod! Jag valde kokos och den smakade helt osötat, vilket jag verkligen hoppas att den var. Ångrar lite att jag inte köpte en blåbär också, men det får bli nästa gång.

Nu hoppas jag bara att Togogo öppnar på fler ställen. I Varberg finns det bara en Pressbyrå och en hamburgerrestaurang vid stationen och man kan ju bara önska att Eggsinc och Togogo skulle hitta hit. Tills dess får man hålla tillgodo med sina egna chiapuddingar! I receptbanken hittar du recept på mina favoriter med smak av kanel, choklad eller nutella!

Kommentera

