November vs. februari

Jag tränade knappt alls under tiden jag gick ner som mest i vikt. I somras började jag och slutade flera gånger och det höll i sig till hösten. Jag har väldigt lätt för att lata till mig, räcker med ett par dagar utan motion för att jag ska lägga av. Speciellt förkylningar ställer till det!

Men i oktober-november någon gång började jag träna på riktigt och det har hållit i sig! Efter jul, när jag verkligen föll ner i sockerträsket igen, så har jag faktiskt tränat mer än någonsin. Annars brukar det gå lite hand i hand med att jag skiter i allt, men jag tror att det är tack vare att jag fortfarande ätit en ketogen kost vad gäller maten, som har gjort att jag ändå fortsatt träna.

Och vad glad jag är för det! Tog och jämförde en bild från i november med en bild från idag. Och visst syns det lite skillnad?


Jag önskar bara att jag hade tagit lite fler helkroppsbilder så att jag hade kunnat jämföra mer, men jag skäms för mycket över min mage och lår eftersom jag har så mycket bristningar, så jag har inte velat fota. Det är synd, skulle tagit med tajta kläder istället. Men men, jag märker ju skillnad på kläderna i alla fall!

5 reaktioner på ”November vs. februari

Kommentera

