Avskedsfika

Idag gjorde jag sista dagen på Piva och Pam. Så mycket jag har lärt mig, så många personer jag mött och så fantastiska kollegor jag fått! Kommer att sakna allt det här, men nu väntar nya äventyr, personer och erfarenheter på kirurgen. Vad jag bjöd på till avskedsfikat? Kladdkaketårta med nutellafrosting, chokladganache och karamelliserade popcorn såklart! Inte keto överhuvudtaget men det var väldigt gott och räckte med en tunn bit!

  
Till lunch blev det desto tråkigare mat: kyckling med ost och bearnaise. Tråkigt men gott och väldigt keto! 

  
Nu laddar jag inför att börja på det nya jobbet imorgon. Jag är faktiskt riktigt nervös, men det ska nog gå bra! 

  

Kommentera

