#keto30dagar: dag 29

Idag bjöd jag på frukost på jobbet! Det blev både keto och icke keto, men alla ostplättarna och mitt limpbröd gick åt, och pepparkaksgranolan var uppskattad. Roligt!


Själv åt jag både ostplätt, limpmacka och grekisk yoghurt med granola och jag som aldrig äter frukost blev tokmätt! Till lunch blev det en limpmacka till och på eftermiddagen tog jag en skiva av min banankaka med nutella som jag också bjöd på (inte keto!) och sedan var jag mätt hela dagen och åt ingen middag faktiskt.


Lite träning blev det idag med: ben och rumpa i 1 h och 20 minuter. Räknar med grym träningsvärk imorgon!

Kommentera

