#keto30dagar: dag 28

Glömde helt av att skriva igår, men ibland är det bara en sådan dag!

Igår tog jag mig ut till ett blåsigt Falkenberg tillsammans med min pappa, för att äta lunch på Max. Älskar ju deras hamburgare, men tyvärr hade de slutat med min favorit Pepper Jack n’ cheese, så det fick bli en annan av deras stora burgare: Bacon n’ cheese i salladsblad. En grönsallad och en chipotledressing till det och så har man en riktigt bra lunch!

Bakade även en ny dubbel omgång med ostplättar på majonnäs. Ska bjuda på frukost på jobbet idag och även om jag ska iväg och köpa frallor kanske det är någon som vill prova glutenfritt och lowcarb. Om inte annat så har jag till lunchen också!




Träningen blev 1,5 timmar blandade styrke- och upptempövningar med vikter, plus 15 min mage. Delade upp passet på en halvtimme på morgonen och en timme och en kvart på kvällen. Tittade såklart på Say yes to the dress och Lyxfällan samtidigt. Det är standard.

Kommentera

