#keto30dagar: dag 25

Idag blev det en helt perfekt ketodag! Eftersom jag skulle jobba natt börjar jag inte äta förrän sent på dagen och första målet blev en ostplätt med smör och ost. Jag har blivit helt besatt av att hitta det perfekta receptet på ostplättar och den senaste är nog min favorit hittills. Recept kommer!


Tanken var sedan att jag skulle sova inför natten men grannarna bestämde sig för att borra och spika i väggarna så jag bestämde mig för att träna istället. 40 min bodypump, 25 min styrketräning för biceps och axlar samt 15 min magträning. Eller rättare sagt, 1 1/2 avsnitt Pretty little liars 😄 Svettigt värre blev det i alla fall!


Middagen blev min favoriträtt: lax med färskosttäcke. Till det serverades broccoligratäng. Blev både middag med familjen och en matlåda till jobbet! Har du inte provat denna rätt så har du missat något. Recept finns i receptbanken men är så enkelt att jag nästan skäms!

Sammanfattningsvis blev det en helt perfekt ketodag. Under 5 g kolhydrater, en massa fett, knappt något sötsug alls. Supernöjd!


Kommentera

