#keto30dagar: dag 21

Hade tänkt ta en 24 h-fasta idag för att det är det bästa sättet att bränna bort blodsocker på, och socker matade jag blodet med igår när jag åt både smörgåstårta och prinsesstårta. Men istället blev det en nästan-fasta med samma typ av lunch som igår. Jag menar, de där nudlarna innehåller ju nästan ingenting och till det tog jag 50 g kalkon i skivor. Sedan till middag blev det däremot en rejäl pizzaomelett med smörstekta champinjoner och grillad kyckling! Väldigt gott!



Träning blev 45 min tabata. Hur många steg jag tog vet jag inte eftersom jag glömde ta på min Jawbone, men skulle gissa på 7-8000?

Kommentera

