#keto30dagar: dag 16

Mitt sötsug är verkligen jobbigt nu. Från att inte alls haft sötsug juni-november så kom juldagarna och nyår och ända sedan dess har mitt sötsug återuppstått och blivit jättejobbigt! Inte har jag provat l-glutamin riktigt heller, men nu känner jag att jag måste ge det en chans!

Började i alla fall lördagsmorgonen med en smoothie på kokosgrädde, hallon och blåbär. Receptet hittar du i receptbanken! 35 min body pump hanns också med innan vi skulle iväg på kalas. Delade träningen idag och tog hälften på morgonen och hälften på kvällen.



Käkade en korv med bröd på kalaset och lite glass. Sedan bar det av till jobbet för ett kvällspass och då blev jag hur sötsugen som helst, vilket höll i sig hela kvällen. Efter jobbpasset åkte jag till affären men köpte då kycklingvingar och kanelfläsk eftersom jag misstänkte att jag egentligen var hungrig. Och nu efter att ha satt i mig lite mat så är sötsuget tack och lov borta! Det har varit en tuff dag, men ändå bra!

2 reaktioner på ”#keto30dagar: dag 16

Kommentera

