#keto30dagar: dag 11

Idag gjorde jag något så ovanligt som att gå på stan och shoppa. Egentligen skulle jag skrivit på nya boken, men så var jag i stort behov av en ny mascara och när jag då ändå var i gallerian så blev jag sugen på att prova lite kläder. Jag har ju inte köpt kläder på sju månader, bara återanvänt gamla kläder som jag nu kommer i och gått i lite för stora, så jag hade ingen aning om vilken storlek jag egentligen har.

Det här är mina gamla jeans jag går runt i. Storlek 30. Köpte de för över ett år sedan och då kunde jag knappt andas i dem. Skulle ju gå ner i vikt snabbt så att de passade, men istället blev de liggande i typ ett halvår. (Och ja, jag har nog världshistoriens plattaste röv)


Jag började med att prova ett par jeans i storlek 29, eftersom det var slim fit fast med stretch. Sedan fick jag byta ner mig ända till storlek 26! Den känslan alltså! Självklart var jag tvungen att köpa dem.

Maten blev en fantastiskt god omelettwrap med pulled pork, bearnaise, ruccola och röd lök. Satt som en smäck! Och träningen blev 30 min bröst och triceps. Min Jawbone up24 visade på 10449 steg så där kom jag upp i mina steg också. På det stora hela en riktigt bra dag!

Kommentera

