#keto30dagar: dag 9

Dag 9 av 30! Jag har som sagt inte hållit det helt sötningsfritt men två cola Zero på 9 dagar är asbra för att vara jag alltså!

Till middag idag blev det högrevsburgare, färdiga från frysen. Jag stod och läste på varenda en i affären och det var bara en enda förpackning som innehöll 99% kött. Resten innehöll 80%, en massa potatisflingor och annan skit. Men den här var godkänd, så jag köpte två förpackningar och la en i frysen. Bra nödlösning på stressiga vardagar! Burgaren idag åt jag utan bröd (skulle bakat lchf-frallor men orkade/hann inte), med mycket ost och dressing. Gott och mättande!


Träningen idag blev en timmes ben och rumpa. Några hundra squats och lunges och tio minuter plankor senare är jag helt färdig! La in lite upptempo-övningar, som squats med hopp och sidoutfall med hopp, så idag fick konditionen jobba också.

Kommentera

