#keto30dagar: dag 8

Eftersom jag jobbar natt i natt är detta inlägget tidsinställt och dyker upp här ikväll 😊 och eftersom jag jobbar natt så öppnades ätfönstret kl 19 idag, så det blev nästan en 24 h-fasta till från igår.

Till fredagsmat blev det tacogratäng med mycket creme fraiche och ost! Receptet hittar ni i receptbanken. Gjorde en mindre form som jag skulle ha med till jobbet också men den glömde jag hemma, så jag fick snabbt in i affären på väg till jobbet och köpa ett par ägg och lite babybel-ostar.


Något riktigt gott jag måste tipsa om är att gratinera fläsksvålar med texmexost! Blir supergott och är ett perfekt alternativ till gratinerade nachos. Det enda jag ångrar är att jag inte gjorde fler eftersom barnen åt upp de flesta!

Vad har ni ätit för gott idag?

Kommentera

