Mellandagsrea

I år har jag inte alls varit ute på stan och handlat på mellandagsrean, trots att jag fick en massa presentkort i julklapp. Det här med att trängas på reor är inte riktigt min grej längre. Oftast är det ändå bara fula saker som inte blivit sålt i höstas som reas ut.

Men idag slog jag till och handlade på rean på nätet istället! Frågade ju igår om tips på träningsarmband som går att ha på vristen och fick tips från en annan sjuksköterska om Jawbone up24. Och som tur var fanns det flera i storlek L (tog större storlek så att den passar runt vristen) på rea. Tjänade typ en tusenlapp på det! Så en röd Jawbone i storlek L från Mediamarket blev det. Ska bli spännande att börja tracka min rörelse och min sömn.

Dessutom passade jag på att handla lite på Bodystore. Sedan jag började med ketogen kost har mitt sötsug försvunnit och jag har kunnat hålla det till två carbnites per månad. Men nu i jul när det blev lite fler dagar så är sötsuget och sockertrollet tillbaka och det är skitjobbigt. Har läst mycket om L-glutamin, som har hjälpt många sockerberoende så detta klickade jag hem och ska ta till vid nästa sötsug! En flaska kolloidalt silver blev det också, då jag läst mycket positivt om det.

Någon som testat något av dessa?

Kommentera

