#keto30dagar: Dag 1

Idag bakade jag ju en galet god pizza på tonfisk och lökkorv från julbordet. Såg så mycket fram emot att käka pizzan på jobbet idag, men tji fick jag då jag glömde matlådan hemma. 😝

Istället blev det att beställa en kebabsallad med typ extra allt. Jag la till oxfilé, fetaost, kronärtskockor, ägg och stark sås. Det var så mycket kött att jag inte ens orkade äta upp, utan lämnade mycket. Men gott var det och kebab hör ju lite till 1 januari.

Någon träning har jag inte utfört idag, jag var helt slut efter jobbet, men mitt mål har varit r ö r e l s e minst 30 minuter varje dag och jag har gått fram och tillbaka till jobbet, vilket är 60 minuter totalt. Så jag är nöjd! Dag 1/30 klart!

Kommentera

