Den perfekta julklappen

Den perfekta julklappen fick jag av min pappa igår, nämligen en burk med tidlås! Där ska jag låsa in överblivet godis, så slipper jag slänga det, haha! Enda sättet att ta sig in i burken när den är låst är att slå sönder den, så det är verkligen en perfekt present till mig!

Sedan fick jag även fina julklappar från min käre fästman och barnen. Kenneth hade, precis som förra året, köpt allt jag skrivit på min önskelista! Och vi som hade kommit överens om att inte köpa julklappar för så mycket pengar till varandra i år. Jag tycker ju att han skämmer bort barnen för mycket, men jag är banne mig riktigt bortskämd jag också! Jag fick en fin marmorbricka, ett kakfat i tre våningar, presentkort på Akademibokhandeln, Lindex och H&M och en bok. Blev himla glad för de fina presenterna och för att vi fick en så himla mysig julafton! 

  

Kommentera

