Hunger

Och på det tredje dygnet kom hungern. Inte så att jag smällde av, inte så att jag blev trött, inte så att magen bara skrek. Nej, mer som en stilla hunger. En irriterande hunger eftersom den fick mig att tänka på mat en hel del. Den gick snabbt över på eftermiddagen efter att jag såg till att dricka mycket och få i mig salt. Men så kom den tillbaka när jag kom hem, främst för att mannen tog fram godispåsen tror jag. Lyckades dock stå emot och även göra visp a la Malta utan att det blev för jobbigt. Men hungern fanns där i bakgrunden, fast mer som ett sug.

Jag tankade på med mer vätska och salt och sedan blev det 50 minuter bröst, rygg, triceps och mage. Jag körde GVT, så låga vikter men många reps. Just nu är jag varken hungrig eller sugen och nu är det inte så många timmar kvar förrän jag tankar på med skinkmackor och risgrynsgröt. Ska bli så gott!

Kommentera

