Dag 3 av 3-dagarsfastan

Tredje dygnet var jobbigare än de första två, just pga att jag faktiskt blev lite hungrig. Men de här tre dagarna har förflutit väldigt smärtfritt ändå! Jag kommer att köra det igen, kanske någon gång varannan månad för att återställa systemen och minska risk för diabetes, hjärtsjukdomar och framför allt cancer, då jag ger kroppen en chans att döda av gamla celler.

Vågen idag visade på 53,1 kg. Mitt mål var 52 kg på julafton, men det är helt okej! Så här lite har jag inte vägt på 8 år typ. Och efter tre dagars fasta blåste jag 74 (bilden stämmer inte, jag gjorde ett till blås) i min ketonix, så det kommer jag att ha som mitt högstavärde. Förhoppningsvis kan jag höja det med att fortsätta köra keto under det kommande året. Nästa tredagarsfasta kanske visar på andra resultat?

Nu ska jag ha en riktigt god jul och bryta fastan med nybakat vitt bröd, ost, ägg, leverpastej och korvar! Ska bli så gott! Julafton och juldagen blir planerade carbdays, så bli inte förskräckta nu!

Kommentera

