Veckomeny vecka 52

Veckomenyn vecka 52 😄 inte så spännande, haha! Jag tänkte försöka mig på en tredygnsfasta för att ställa in min ketonix efter mig. Får se hur det går, för det längsta jag medvetet helfastat är 24 h!
Så idag käkar jag en god jullunch och därefter äter jag inte nästa mål förrän på julafton, då vi äter en stor frukost sent (runt 10-11) hemma hos oss. Ska bli spännande att se hur detta går. Det jobbigaste blir nog det sociala på jobbet. Men jag är beredd!

Det viktigaste jag kommer att tänka på är att få i mig mycket vätska och salt. Känner jag mig lite kymig ska jag ta en halv tesked salt i ett stort glas vatten. Känner jag mig hungrig dricker jag något varmt. Första dygnet kommer att förflyta utan problem, men det ska bli spännande att se hur andra och tredje går. Önska mig lycka till!

Kommentera

