Glöggmys

Idag har jag haft glöggmys hemma hos mig, med några tjejer som jag gick i samma klass med på högskolan. Jag bjöd på hemmabakad pizza, keto och icke keto, och lite sockerfria godsaker som: Rocky road, kardemummakola, kokoskola, knäck, glögg och pepparkakor med blåmögelost. Det blev även lite sockrigt i form av saffranssnäckor med vit choklad, knäck och skumtomtar men jag tog bara en liten bit knäck. För att det är gott men jag var egentligen inte sugen.

När tjejerna hade gått ställde jag mig och rullade lite saffransbollar och sedan körde jag ett kort pass axlar, biceps och rygg. Dumt nog blev jag ju jättepigg, och jag som ska sova nu!

Titta även här vilka fina presenter jag fick av tjejerna! Precis i min smak, och ljuset doftar ljuvligt!


  

Kommentera

